The sole article in the paper was this one, published upside down, on the front page.12 On 9 December 2008 the publication of articles in English ceased, and currently the Kommersant website has no English version.

Andrei Vasilyev, appointed for a second stint at the helm of the daily after a long run from 1999 to 2005 said Kommersant-daily had no intention of following any imposed policy, and added that the edition would carry articles that might not please the owner.16 See also edit References edit "The press in Russia".Bolshevik seizure of power and the introduction of censorship in 1917.

In 1997, business mogul, boris Berezovsky a member of the former President Boris Yeltsin's 'family' 4 bought the Kommersant publishing house, which included.Retrieved 1 September 2015.